Böngésző újraindítása:
Lépjen ki a Hallgatói Fiókjából, majd zárja be a böngészőt és indítsa újra.
Másik böngésző kiválasztása:
Lépjen ki a Hallgatói Fiókjából, majd zárja be a böngészőt. Indítson egy másik böngészőt: pl. Chrome 40.0-tól, Firefox 42.0-tól, Internet Explorer 11.0-tól, Opera 35.0-tól, Edge
Minőség váltása:
A távoktatási előadás ablakában lehetőségük van lejátszási minőséget választani. Az alapértelmezett 360p minőségű, de választható egy hasonló, 360p (2-es kiszolgáló), illetve egy jobb minőségű, HD 720p felbontás is.
Böngésző gyorsítótár törlése:
Lépjen ki a Hallgatói Fiókjából.
Általánosságban az legtöbb böngészőben a CTRL+SHIFT+DEL gombok együttes lenyomására elő lehet hívni egy olyan panelt, ahol lehetőség nyílik a gyorsítótárban szereplő adatok törlésére.
Itt érdemes CSAK a gyorsítótár jelölést meghagyni (a cookie-k és oldalelőzményeket nem javasoljuk), beállítani a törlendő időtartományt/időszakot „minden/mindenkori” állapotra és megnyomni a törlés gombot.
Chrome-ban:
Firefoxban:
Internetkapcsolati probléma esetében:
WiFi kapcsolatnál az érdemes a HD 720p minőségről valamelyik 360p-s szerverre átváltani. Amennyiben ez sem kielégítő, célszerű lehet ethernet kábel használatával összekötni a használt eszközt a modemmel/routerrel.
Modem/router újraindítása is megoldást adhat.
Mobil eszköz esetében Chrome böngészőben a jobb felső sarokban a három egymás alatti pötty lehetőségre nyomva, az Asztali webhely jelölést be kell állítani, ezt követően lesz lehetőség az előadások elindítására.
Amennyiben a felsoroltak közül egyik sem ad megoldást a problémára, kérjük keresse kollégáinkat.