A képzésre 2025. januártól lehet jelentkezni.
Képzés célcsoportja:
Mindazon középfokú végzettséggel rendelkező személy, aki közreműködik a vállalkozások alapításával, működtetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátásában, elvégzi a bankszámlákkal kapcsolatos teendőket, ellátja a házipénztárral kapcsolatos és az adókötelezettséghez kapcsolódó feladatokat, pénz- és hitelműveletekkel kapcsolatos ügyintézést végez, de kapcsolódó szakképzettséggel nem rendelkezik.
A képzés célja:
Az állandóan változó körülmények miatt a gazdasági események rögzítéséhez, könyvelésének előkészítéséhez kizárólag a legfrissebb elméleti és gyakorlati tudással rendelkező, megfelelően képzett munkatársakra van szükség. A felkészült alkalmazott a vállalkozások igen megbecsült szakemberei közé tartoznak anyagi és erkölcsi értelemben egyaránt.
Olyan munkaerő képzése a célunk, aki képes
A képzés során megszerezhető kompetenciák:
A tananyagegység megnevezése | Összesen (óra) | |
1. |
Általános vállalkozási alapismeretek | 20 |
2. | Pénzügyi ismeretek | 20 |
3. | Számviteli alapismeretek | 70 |
4. | Munkavállalókkal kapcsolatos ügyintézési feladatok | 10 |
5. | Szoftverhasználati ismeretek | 30 |
Összesen: | 150 |
A képzésben résztvevő teljesítményét értékelő rendszer leírása:
A tanulási eredmény mérése akkor eredményes, ha a tananyagegységek szakmai követelményeit – a záró, integrált vizsgafeladat keretében - a képzésben résztvevő minimum 50%-os szinten teljesítette.
Az eredmény értékelése:
MEGFELELT NEM FELELT MEG
Megszerezhető tanúsítvány:
Amennyiben a minden tananyagegységet magába foglaló záró mérés eredményes, a felnőttképző intézmény a képzés elvégzését igazoló tanúsítványt állít ki a felnőttképzési adatszolgáltatási rendszer útján a képzésben résztvevő részére.