Vissza a szakmai rendezvényekhez
Hatékony mindennapi munkavégzés
Szerezhető kreditpontok:
könyvvizsgálói: 4 kredit

Helyszín

Online

Leírás

A pénzügyi-számviteli és adószakemberek munkája gyakran szoros határidők, változatos feladatok és rengeteg elvárás közepette zajlik, ami könnyen túlterheltséghez és stresszhez vezethet. A munka-magánélet egyensúlyának megtalálása, a hatékony időgazdálkodás és a folyamatosan érkező információk kezelése mind olyan kihívások, melyekkel nap mint nap szembe kell nézniük. Kétnapos programunk, abban segít, hogy a résztvevők praktikus eszközökkel és stratégiákkal váljanak még hatékonyabbá mind a munkahelyükön, mind a magánéletükben.

 

Képzés célcsoportja:

Olyan pénzügyi, számviteli szakemberek, akik szeretnének az idejükkel tudatosabban és hatékonyabban gazdálkodni, javítani a munka-magánéletük egyensúlyán.

 

A képzés célja:

A könyvvizsgálat, könyvelés, adózás világában a túlterheltséggel és az időhiánnyal folyamatosan meg kell küzdeni. És nem csak május végén, 20-án vagy a havi záráskor. A különböző felelősségi körök, a munka-magánélet összehangolása, a különböző forrásokból ránk záporozó inputok kezelése, vagy az előttünk tornyosuló feladatok miatti stressz olyan kihívások elé állítanak, amelyekre nem könnyű felkészülni. 

A tréning fókuszában legszűkebb erőforrásunk, az idő és annak beosztása, tervezése, menedzselése áll. Cél, hogy a részvevők praktikus, gyakorlati eszközök elsajátításán keresztül váljanak hatékonyabbá a mindennapi munkájukban (és magánéletünkben). 

 

A képzés során megszerezhető kompetenciák:

A képzés résztvevői olyan eszközökkel ismerkednek meg, melyek lehetővé teszik, hogy tudatosan tervezzék meg idejüket, a feladataikat strukturáltan vezessék és az emailek áradatát is kézben tartsák. Ezáltal fókuszáltan jelen tudjanak lenni feladataik elvégzésénél (legyen az könyvvizsgálati munkaprogram összeállítása, havi zárás vagy ÁFA bevallás elkészítés), illetve a megbeszéléseken (és otthon is). 

 

Tematika:

1. Személyes hatékonysági praktikák a jegyzetelésben és naptárhasználatban

2. Feladatok és emailek strukturált rendezése

3. Prioritások kezelés

4. Gyakorlati tippek és trükkök

 

A képzés felépítése: 

A képzés kétszer 4 órában, online felületen valósul meg. A két alkalom között egy hét telik el.

A képzésben résztvevők előzetes önértékelési teszt segítségével visszajelzés kapnak az aktuális időgazdálkodási rendszerükről.  

A képzés interaktív és kiscsoportos gyakorlatokat is tartalmaz, mely segíti az ismeretek elmélyülését és megtapasztalását. 

 

A képzés trénere:

Mitták Zoltán, aki 21 évet dolgozott a KPMG könyvvizsgálati részlegén. Audit asszisztensként kezdte karrierjét és audit igazgatóként zárta azt. Több száz könyvvizsgálati munkában vett részt, előbb csapattagként, később vezetőként és aláíró könyvvizsgálóként. Jelenleg szüneteltető státuszú kamarai tag könyvvizsgáló. Több, mint két éve trénerként és coach-ként dolgozik, munkája során erősen épít a pénzügyi-számviteli területen szerzett gazdag személyes tapasztalataira.

 

Időpont: 2025. szeptember 10. és szeptember 17.  09:00-12:15

 

Jelentkezési határidő: 2025. szeptember 5.

A jelentkezés lemondására 2025. június 9-én éjfélig van lehetőség írásban az bakosne.dora@mkvkok.hu e-mail címen. Az ezt követően érkező lemondások, illetve a lemondás elmaradása esetén a részvételi díj kiszámlázásra kerül.

Élőszavas képzés

2025. szeptember 10. - 2025. szeptember 17.

Jelentkezési határidő: 2025. szeptember 05.

Elérhető helyek: 25
25.000 Ft

Elérhetőség:

Nyugat-dunántúli Regionális Igazgatóság - Szombathely Telefon: + 36 (94) 785-240 E-mail: szombathely@mkvkok.hu