Elektronikus kapcsolattartás az állami adóhatósággal, CÉGKAPU-használat Tantermi

Nincs létszámkorlát.

  • Időpont: 2019. február 25.
  • Jelentkezési határidő: 2019. február 21.

A Magyar Könyvvizsgálói Kamara Oktatási Központ Észak-alföldi Regionális Igazgatósága

Elektronikus kapcsolattartás az állami adóhatósággal,
CÉGKAPU-használat

 

címmel előadást és konzultációt szervez Debrecenben, melyre tisztelettel meghívjunk Önt.

A rendezvény időpontja: 2019. február 25. ( hétfő ) 10:30 – 14:30 óra között.

  Előadó: Kelemen Hilda   NAV CSM Adó- és Vámigazgatóság  ügyfélkapcsolati osztályvezető

 

Az elmúlt rövid időszakban a közigazgatásban mérföldkőnek számító technikai fejlesztések történtek, új e-ügyintézési platformok, szolgáltatások jelentek meg, amelyek használatát a felkészítő előadáson gyakorlati oldalról megközelítve, online módon mutatunk be, a szakember rávilágít  az egyes nyomtatványok kitöltésénél felmerülő buktatókra.

Emellett középpontba kerül az O.Ny.A. (online nyomtatványkitöltő alkalmazás), illetve a január 1. óta a gyakorlatban felmerült kérdésekre és problémákra is választ ad az előadó.

Adóügyek tekintetében az átmeneti időszakot követően, 2019. január 1-jétől a NAV a cégkapura kötelezett adózok részére küldendő dokumentumokat a cégkapura helyezi ki, illetve a cégkapuról érkező küldeményeket fogadja be.

 

 

FŐBB TÉMAKÖRÖK:

  • SZÜF Portál, e-ügyintézési szolgáltatások origója és gyűjtőhelye
  • Az ügyfélkapu mellett megjelenő új azonosítási módok (Részleges Kódú Telefonos Azonosítás és az elektronikus személyazonosító igazolvány)
  • Hiteles Elektronikus Postafiók szolgáltatás (személyes KÜNY-tárhely, Cégkapu)
  • Cégkapu használata, jogosultság kezelés és címkézés, profilok beállítása
  • Dokumentum közvetlen beküldése ÁNYK-ból cégkapun keresztül
  • ELLUGY használata, dokumentumfeltöltés az eBEV felületen
  • e-Papír (általános célú elektronikus kéreleműrlap) szolgáltatás  használata, alkalmazási köre
  • Elektronikus dokumentum hitelesítés, AVDH szolgáltatással
  • Rendelkezési Nyilvántartás ((RNY) jelentősége a közigazgatási szervekkel, és a közszolgáltatókkal való kapcsolattartásban
  • RNY-EKNYI kapcsolat, avagy a Rendelkezési Nyilvántartás és a NAV Egységes Képviseleti Nyilvántartása közötti kapcsolat (2019. július 1-jétől természetes személy és egyéni vállalkozó az RNY-ben is tehet NAV előtti képviseletre vonatkozó meghatalmazás rendelkezést)
  • Állandó illetve eseti meghatalmazások (állandó meghatalmazás az erre a célra szolgáló elektronikus felületen, megújuló EGYKE, új ESETI nyomtatvány)
  • O.NY.A online nyomtatványkitöltő alkalmazás, a változás bejelentő adatlapok webes felülete
  • Január 1. óta a gyakorlatban felmerült problémák, kérdések megválaszolása
  • KONZULTÁCIÓ

 

Részvételi díj:

 

2019. február 8 – ig beérkező jelentkezés esetén: 14.900,- Ft + áfa / fő

2019. február 9-től  beérkező jelentkezés esetén:  16.900,- Ft + áfa / fő

A részvételi díj tartalmazza a szendvicsebéd, illetve a frissítők ( kávé, tea, ásványvíz) árát is!

Számlázásnál a jelentkezés beérkezésének napja az irányadó.

 

Kreditpontok:   Kamarai tag könyvvizsgáló: 2 kredit  

       

                                  Jelentkezési határidő: 2019. február 20.


A részvételi szándékát honlapunkon keresztül a www.szamviteloktatas.hu oldalon adhatja le a Továbbképzések, szakmai rendezvények menüpont alatt. A részvételi díjról szóló elektronikus számlát a helyszín értesítővel együtt a rendezvény előtt megküldjük. Amennyiben költségviselője nem tud e-számlát befogadni, kérem a Megjegyzés rovatban jelezze, ebben az esetben a részvételi díjról papíralapú számlát állítunk ki. A szakmai napon való részvétel  elengedhetetlen feltétele a részvételi díj határidőig történő kiegyenlítése.

A jelentkezést lemondani 2019. február 19-ig, kizárólag írásban lehet a debrecen2@mkvkok.hu e-mail címen. Szóbeli lemondást, illetve szóbeli lemondásra való hivatkozást semmilyen esetben nem fogadunk el.