Tájékoztató!

2020.03.16

 

Tisztelt Ügyfeleink!

 

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a járványügyi veszélyhelyzetre tekintettel irodáinkban további rendelkezésig szünetel a személyes ügyfélszolgálat. Mindannyiunk biztonsága érdekében munkatársaink telefonon és elektronikus levélben állnak szíves rendelkezésükre home office alkalmazásával.

 

Kollégáink elérhetőségeiről honlapunkon tudnak tájékozódni.
 

Az Operatív Törzs tájékoztatásaira és a 46/2020. (III. 16.) Korm. rendelet előírásaira figyelemmel – tekintve, hogy a kis családi összejövetelek kivételével minden rendezvényt el kell halasztani – szakképzéseinkben az oktatás átmenetileg szünetel és a vizsgákat sem tartjuk meg további értesítésig. A képzési alkalmak és a vizsgák pótlásának lehetőségéről a vonatkozó jogszabályokra figyelemmel fogunk majd intézkedni és az érintettek felé tájékoztatással élni. Természetesen mindent megteszünk annak érdekében, hogy szakképzéseink résztvevőit ne érje hátrány sem a tanulmányaik folytatása, sem a vizsgáik tekintetében. Ennek érdekében, mivel a képzési programjaink megvalósítása szigorú jogszabályi előírások betartásához kötött, folyamatosan konzultálunk az érintett hatóságokkal a képzések részvevői számára biztosítható lehetőségekről.

 

Amennyiben engedélyt, lehetőséget kapunk erre, a kontakt képzéseket távoktatással váltjuk majd fel, hiszen a vizsgarend tarthatósága érdekében szeretnénk a képzéseinket ütemterv szerint megvalósítani, s közben szem előtt tartani az oktatóink és a nálunk tanulmányokat folytatók biztonságát is. Amint erről további információk állnak rendelkezésre, illetve oszthatóak meg, oktatásszervező kollégáink értesítéssel élnek az érintettek felé. Az elhalasztott vizsgák későbbi pótlása iránti igényünket a szakhatóságok akceptálták – amint erre lehetőség lesz, a vizsgákat megszervezzük, és az érdekelteket értesítjük.

 

Tantermi szakmai rendezvényeinket, továbbképzéseinket a veszélyhelyzetet követő későbbi időpontra halasztottuk, vagy a távoktatásunk felé irányítjuk a jelentkezőket, amivel kapcsolatosan kollégáink egyedi értesítéseket küldenek az érintetteknek.

 

Ehhez kötődően kiemelt figyelmet érdemel, hogy a továbbképzési rendszerünkben a távoktatást idén az eredetileg tervezett április 1-je helyett már március 23-án megnyitottuk az érdeklődők előtt, amivel rugalmasan, biztonságos közegben lesz lehetőségük a mérlegképes könyvelőknek, a könyvvizsgálóknak, az adótanácsadóknak, az adószakértőknek és az okleveles adószakértőknek összes szükséges kreditjük megszerzésére. Ebben a rendszerben továbbképzési krediteket gyűjthetnek az ACCA tagjai és a közszolgálati tisztviselők is.

A Magyar Ügyvédi Kamara tagjainak Oktatási Központunk által biztosított távoktatási továbbképzése továbbra is zavartalanul működik.

 

Webáruházi kiszolgálásunk is zavartalan, bár személyes átvételre ebben az időszakban nem tudunk lehetőséget biztosítani – a megrendelt termék házhozszállítását, avagy PostaPontra való kézbesítését kérhetik tisztelt vásárlóink. A kiszállítás a „Maradjon otthon!” akciónk keretében a legalább 9.990 Ft-os megrendelések esetén díjmentes.

Szoftvereink használatát tantermi bemutatók helyett ingyenes oktatóvideók (Metrum Referencia, ELZA) közreadásával segítjük.

 

Állásportálunkon útján pedig oly módon igyekszünk segíteni a nehéz helyzetek leküzdését, hogy a feladott hirdetések időtartamát – ha a megrendelő másként nem rendelkezik – térítésmentesen 30 nappal meghosszabbítjuk, az új hirdetéseket pedig eleve 60 napos közzététellel vállaljuk a 30 napos díj megfizetése mellett.

 

 

Köszönjük mindenkinek a konstruktív együttműködést, a szíves megértést és türelmet ennek a reményeink szerint nem túl hosszú, átmeneti helyzetnek a kezelése során. Hálásak vagyunk, ha addig is, míg a járványügyi helyzet lehetővé teszi, hogy a szokott rendben álljunk ügyfeleink, partnereink szíves rendelkezésére, honlapunkon és a Facebookon figyelemmel kísérik aktuális híreinket, információinkat!

 

Az MKVK Oktatási Központ munkatársai