Helyszín: Távoktatás
Óraszám: 150 óra
Időtartam: kb. 7 hónap
Tandíj: 180.000 Ft + ÁFA
Jelentkezési díj: 5.000 Ft + ÁFA
Részletek: 5x 45.720 Ft
Online konzultációk időpontja:
heti egy alkalom, pénteken 15.00-19.00 óráig
Jelentkezési határidő: 2023. október 05.
Helyszín: Távoktatás
Óraszám: 150 óra
Időtartam: kb. 7 hónap
Tandíj: 180.000 Ft + ÁFA
Online konzultációk időpontja:
heti egy alkalom, pénteken 15.00-19.00 óráig
Jelentkezési határidő: 2023. október 05.
Képzés felépítése:
A képzésben való részvétel feltétele: érettségi vizsga
Képzés indulása: Megfelelő létszám esetén – 2023. október
A tananyagegységek tanulási eredményeinek értékelése:
Tudásmérés:
• Időtartama: 120 perc (a képzés végén az 5 tananyagegység ismeretanyagából)
• A mérés módszere: írásbeli (teszt)
• Formája: a képző hatáskörébe utalt mérés
• Tudásmérés díja: 15.000 Ft + ÁFA
A tanfolyam végén Oktatási Központunk a képzés elvégzését igazoló Tanúsítványt állít ki a felnőttképzési adatszolgáltatási rendszer útján a képzésben résztvevő részére, amennyiben a tudásmérés eredménye sikeres.
Pados-Péter Mária
Közgazdász, mérlegképes könyvelő, adótanácsadó
Bakos Péter
Regionális igazgató
Email:
bakos.peter@mkvkok.hu
Telefonszám: +36 (30) 821 0106
László Ervin
Szakközgazdász, okleves emberi erőforrás tanácsadó
Petrics-Tóth Andrea Irén
Pisták Adrienne
Regionális igazgató
Email: pistak.adrienne@mkvkok.hu
Telefonszám: +36 (30) 371 5434
A képzés célja
Olyan szakember képzése, aki képes a vállalkozások működésével összefüggő alapvető pénzügyi és adózási feladatok elvégzésében való közreműködésre, részfeladatok önálló elvégzésére, a vállalkozás valamennyi pénzmozgással, illetve a pénzállomány-változással összefüggő nyilvántartásait képes vezetni, közreműködni az egyes pénzügyi műveletek előkészítésében, lebonyolításában, elszámolásában, kezelni az ehhez kapcsolódó iratanyagokat, működő gazdálkodó szervezeten belül előkészíteni és rögzíteni az adott munkahely adózási, bevallási eseményeit az adójogszabályok szerint.
A képzés célcsoportja
Mindazon középfokú végzettséggel rendelkező személy, aki közreműködik a vállalkozások alapításával, működtetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátásában, elvégzi a bankszámlákkal kapcsolatos teendőket, ellátja a házipénztárral kapcsolatos és az adókötelezettséghez kapcsolódó feladatokat, pénz- és hitelműveletekkel kapcsolatos ügyintézést végez, de kapcsolódó szakképzettséggel nem rendelkezik
A képzés során megszerezhető kompetenciák
A programba való bekapcsolódás feltételei
Iskolai végzettség: középiskolai érettségi
Szakmai előképzettség : -
Szakmai gyakorlat területe és időtartama: -
Egyéb feltételek: -
Tervezett képzési idő: kb. 7 hónap
|
A tananyagegység megnevezése |
Összesen |
1. |
Általános vállalkozási alapismeretek |
20 |
2. |
Pénzügyi ismeretek |
40 |
3. |
Adózási alapismeretek |
50 |
4. |
Munkavállalókkal kapcsolatos ügyintézési feladatok |
10 |
5. |
Szoftverhasználati ismeretek |
30 |
|
Összesen: |
150 |
A képzésben résztvevő teljesítményét értékelő rendszer leírása:
A tanulási eredmény mérése akkor eredményes, ha a tananyagegységek szakmai követelményeit – a záró, integrált vizsgafeladat keretében - a képzésben résztvevő minimum 50%-os szinten teljesítette.
Az eredmény értékelése:
MEGFELELT NEM FELELT MEG
Felmentések: -
Megszerezhető tanúsítvány:
Amennyiben a minden tananyagegységet magába foglaló záró mérés eredményes, a felnőttképző intézmény a képzés elvégzését igazoló tanúsítványt állít ki a felnőttképzési adatszolgáltatási rendszer útján a képzésben résztvevő részére.