Elektronikus kapcsolattartás az állami adóhatósággal, cégkapuhasználat Tantermi

  • Időpont: 2019. január 9.
  • Jelentkezési határidő: 2019. január 04.

Elektronikus kapcsolattartás az állami adóhatósággal, cégkapuhasználat - SZEGED

A rendezvény időpontja: 2019. január 9. ( szerda ) 9:00 – 12:30 óra között

  Előadó: Kelemen Hilda   NAV CSM Adó- és Vámigazgatóság  ügyfélkapcsolati osztályvezető

 

Az elmúlt rövid időszakban a közigazgatásban mérföldkőnek számító technikai fejlesztések történtek, új e-ügyintézési platformok, szolgáltatások jelentek meg, amelyek használatát a felkészítő előadáson gyakorlati oldalról megközelítve, online módon mutatunk be.

 

Jogszabályi környezet (Az elektronikus ügyintézésre vonatkozó szabályozás bemutatása. Adóügyek tekintetében az átmeneti időszakot követően, 2019. január 1-jétől a NAV a cégkapra kötelezett adózok részére küldendő dokumentumokat a cégkapura helyezi ki, illetve a cégkapuról érkező küldeményeket fogadja be.)

 

FŐBB TÉMAKÖRÖK:

  • SZÜF Portál, e-ügyintézési szolgáltatások origója és gyűjtőhelye
  • Az ügyfélkapu mellett megjelenő új azonosítási módok (Részleges Kódú Telefonos Azonosítás és az elektronikus személyazonosító igazolvány)
  • Hiteles Elektronikus Postafiók szolgáltatás (személyes KÜNY-tárhely, Cégkapu)
  • Cégkapu használata, jogosultság kezelés és címkézés, profilok beállítása
  • Dokumentum közvetlen beküldése ÁNYK-ból cégkapun keresztül
  • ELLUGY használata, dokumentumfeltöltés az eBEV felületen
  • e-Papír (általános célú elektronikus kéreleműrlap) szolgáltatás  használata, alkalmazási köre
  • Elektronikus dokumentum hitelesítés, AVDH szolgáltatással
  • Rendelkezési Nyilvántartás ((RNY) jelentősége a közigazgatási szervekkel, és a közszolgáltatókkal való kapcsolattartásban
  • RNY-EKNYI kapcsolat, avagy a Rendelkezési Nyilvántartás és a NAV Egységes Képviseleti Nyilvántartása közötti kapcsolat (2019. július 1-jétől természetes személy és egyéni vállalkozó az RNY-ben is tehet NAV előtti képviseletre vonatkozó meghatalmazás rendelkezést)
  • Állandó illetve eseti meghatalmazások (állandó meghatalmazás az erre a célra szolgáló elektronikus felületen, megújuló EGYKE, új ESETI nyomtatvány)

 

Részvételi díj:

2018. december 20 – ig beérkező jelentkezés esetén: 8.500,- Ft + áfa / fő

2018. december 21-től  beérkező jelentkezés esetén:  9.900,- Ft + áfa / fő

Számlázásnál a jelentkezés beérkezésének napja az irányadó.

 

Kreditpontok: kamarai tag könyvvizsgáló 2 kredit

 

Jelentkezési határidő: 2019. január 4.

A részvételi díjról szóló számlát a helyszín értesítővel együtt a rendezvény előtt megküldjük.  A szakmai napon való részvétel  elengedhetetlen feltétele a részvételi díj határidőig történő kiegyenlítése.

A jelentkezést lemondani 2019. január 4-ig, kizárólag írásban lehet. Szóbeli lemondást, illetve szóbeli lemondásra való hivatkozást semmilyen esetben nem fogadunk el.

Fax: 62/542-500, E-mail: szeged@mkvkok.hu; Postacím: 6722 Szeged, Kossuth L. sgt. 17.